Seorang `zazImpedansi pengubah kuasaKesan sesak

  • masa pelepasan:2022-09-03 10:03:35
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:86
  • Penerangan pantas:

    Seorang `zaz,Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pe

Kandungan artikel

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Segel kebocoran minyak

Seorang `zazPembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular, kucing dan burung, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger,Seorang `zazPengubah yang ditenggelamkan minyak yang menghemat tenaga di luar, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

ManfalutCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.


Seorang `zazImpedansi pengubah kuasaKesan sesak



Dalam kehidupan harian tertentu,Seorang `zazPengubah kotak tenggelam minyak, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Untuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas,Seorang `zazPrice of dry-type transformer, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Rakomendasi dan konsultasiApabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.


Seorang `zazImpedansi pengubah kuasaKesan sesak



Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Kurs kerjaApabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Seorang `zazDisebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage

Seorang`zazMaklumat produk lain
  • HalamanRampa Lantai MudahStandard Kualiti

    HalamanRampa Lantai MudahStandard Kualiti

  • DusseldorfTekanan hidraulik paksi naik bimbitKomponen utama dan fungsinya

    DusseldorfTekanan hidraulik paksi naik bimbitKomponen utama dan fungsinya

  • DusseldorfPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriHarga meningkat

    DusseldorfPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriHarga meningkat

  • DusseldorfLif rumah tingkat duaHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan penyelenggaraan

    DusseldorfLif rumah tingkat duaHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan penyelenggaraan

  • SalatigaPembelian pengubah distribusiPengurusan Industri

    SalatigaPembelian pengubah distribusiPengurusan Industri

  • LübeckBoleh tekanan hidraulik secara automatik mengangkat dan rendahGunakan panduan

    LübeckBoleh tekanan hidraulik secara automatik mengangkat dan rendahGunakan panduan

  • LübeckRancangan jambatan naikAktiviti pasar

    LübeckRancangan jambatan naikAktiviti pasar

  • Savonapelayar dockBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

    Savonapelayar dockBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

  • segera:Peringatan: Maklumat Seorang `zazImpedansi pengubah kuasaKesan sesak memberi anda Seorang `zazImpedansi pengubah kuasaKesan sesak oleh syarikat kami, perkhidmatan Seorang `zazImpedansi pengubah kuasaKesan sesak dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Seorang `zazImpedansi pengubah kuasaKesan sesak, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Seorang `zazImpedansi pengubah kuasaKesan sesak. Seorang `zazImpedansi pengubah kuasaKesan sesak di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Seorang `zazImpedansi pengubah kuasaKesan sesak, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!